124dorukcum124 Merhabalar oğlum 6 aylık ocean marka Demir ve d vitamini aldım ama arkasında 2–4 yaş arası kullanım yazıyor Google’dan araştırdım bebek için çocuk İçin diye aynı ürünler çıkıyor kullansam mı bilemedim
Zeynep_Akan 124dorukcum124 ürünlerin üstünde mecbur bu ibare olmak zorunda ben doğumdan beri kullanıyorum bi problem yaşamazsın eczanede çalışıyorum ayrıca ilacı ordan da biliyorum
_YanakReisinAnnesii 124dorukcum124 üzerinde o ibare yazmak zorunda . Hepimiz kullandık, kullanıyoruz bebeklerimize sorun yok endişe etme 🌺 d vitamini 1 puf , demir damlası kilo başına 1 damla olarak yani biz böyle kullandık
littlemermaid22 Bana çocuk doktorumuz verdi d vitaminini doğduğundan beri kullanıyorum, demir damlasına bı ay başladık
124dorukcum124 Zeynep_Akan fotoğraf ekleyemedim sarı kutu 400IU yazıyor kırmızı kutuda tek tek paketlenmiş şase halinde toz üstünde fil var iyi bişey yapayım derken kötü olursa diye tedirgin oldum
124dorukcum124 Zeynep_Akan dizin bildiğiniz var mı acaba toz halinde kullanım da la değil farkı var mı
Kdjvnm1 124dorukcum124 hayır bende ondan kullanıyorum doğduğundan beri şuan 3 aylığız günde 3 damla olarak alıyoruz korkma kullan :)
_YanakReisinAnnesii 124dorukcum124 o şekilde olanları olduğunu da bilmiyordum biz damla şeklinde kullanmıştık , kullanım şekline göre hareket edin o zaman
Zeynep_Akan 124dorukcum124 damla ya da puff olarak dilin altına yaptığınızda emilimi daha kuvvetli oluyo