Kızlar bebeğim üçüncü ayına girdi. Bir aylık aşısını olmadı sağlık ocağı aşı yok biz sizi arayacaz dediler ama yapılmadı. Şimdi tekrar aradılar ikinci ay aşısı varmış yarın. Biri olmadı ki dedim. Aşı merkezi 1.aşıyı olmadan ikiyi olabilir daha sonra aşı gelirse birincisini de yaparız demişler. Böyle yaptıran var mı. Bir de aşıları yaptırıp yaptırmamakta kararsızım. Yaptırmayan var mı onu da merak ediyorum.