snyck benim kızım da çok sık uyanıuprdu biz avent kullanıyorduk 3 delikli, meğersem kızımı yoruyormuş, sonra alıştırma bardağı vermiştim su için biberon istemedi ondan sonra. Alıştırma bardağının büyüğünü aldım omunla içiyor. 10da uyuyup 4e kadar uyanmıyor 100 cc içip tekrwr uyuyor 8-9 gibi uyanıyor. Belki bebeğiniz biberonla yoruluyordur. O nedenle sormak istemiştim. Benim kızım da 6 ay 4 günlük.