1 yaşına gireli 15 gün oluyor ve biz 1 haftadır gerçekten uyu almadık ve anne baba çalışıyoruz sabah sürekli ise gece kalıyoruz hep memede kalmak istiyor gündüz benden ayrı kaldığı için mi acaba bilmiyorum ama dün gece artık takatim kalmadı dedim çok sinirlendim ne olur bir önerisi olan uyumadan önce ne veriyorsunuz ben meme vermeyince (aç olduğu için değil alışkanlık) kiyameti koparıyor yüksek sesle nasıl. Bi yol izlemeliyim gerçekten çok çaresizim süren kesmeyi bile düşünüyorum ama küçük daha