Üç ay 10günlük kızım başından beri gazlı bi bebek ama bi haftadır değişik bi ağlaması var resmen yırtınırcasına ağlıyor kıpkırmızı oluyor ıkınıyor. Benm bildiğim 3.ayda gaz sancısı azalır, beklyorum ama hiç öyle bişey olmuyor gittikçe artıyor 😞 sizin başınıza bu dönemde böyle bişey geldimi