Kızlar elimin altında küçük bı süpürgem olsun istiyorum Fantom öneriyorlar tabi hayaller Dyson ama aldı başını gidiyor…
Bende hem işimi görsün hemde ucuz olsun diye ararken bunu buldum eltim de kullanıyor memnunum diyor ama size de sormak istedim çekimi felan nasıl günlük için idare eder mi çünkü normal kullandığımı sürekli arkamda cekistirmekten yoruldum üstelik çok çekimi de yok bu yüzden sormak istedim kullananlar memnun musunuz?