Merhabalar,
Çayyolu alacaatlı belki biraz incek tarafında çocuk doğum günü için mekan önerisi olan var mıdır? Çok restoran gibi olsun istemiyorum. Bize ait, çocukların eğlenebileceği biryer bakıyorum. Sadece kiralayabileceğim bir yer de olabilir yemek pasta süsleme kendim ayarlayabilirim. Oyun ablası/abisi çağırırm. Ya da hali hazırda kendi organizasyonunu sunan şryer olabilir. Oyun alanı olan fazla büyük olmayan, bizim haricimiz çok kalabalık olmayacak bir restoran da olabilir. Tavsiyelerinizi bekliyorum❤️