Ballinin_annesi ayrılık kaygısıymış bu doktora sorduk biz geçecek kendiliğinden dedi beklemedeyiz ..haftaya 10 aylık olacak, tuvalete gidemiyoruz kıyamet kopuyo..bağlandığı herkese aynı, uykular patlak,yeni atağa girdi daha eskisi bitmeden…gerçekten huniyi taktım bekliyorum ya elbet bitecek diye😅ha tatlış şeyler de olmuyor değil, ufacık bişeyi öğrendiğini görmek bile sana güç veriyo böyle böyle büyüyecekler heralde