Oğlum üç gün sonra yaşına girecek bugün tesadüf eseri dişlerini bu şekil gördüm kan ilacından mıdır yoksa gece beslenmesi mi gece beslenmesini henüz kesemedim 9 da uyur ben yatmadan 12 de beslerim birde sabaha karşı 6 gibi kalkar süt içer kan ilacı artık vermeyi düşünmüyorum tecrübe eden annenler zamanla geçiyor mu yoksa kalıyor mu 😢
