Ahsoka mama suyunu olmasi gereken sıcaklıkta ayarlayıp termosa koyabilirsin canım. Benim dışarı çıkarken de normalde öyle yapıyorum. Mama ılıklığında suyu hazırlayıp termosa koyuyorum. Eğer uzun süre lazım olacaksa mamadan biraz daha sıcak hazırlayabilirsin, zamanla biraz soğur düşüncesi ile. Anne sütünü de sıcak suda ılıtabilirsin, yanına uygun bir kap al içine biberonu koyup ısıtabileceğin. Sıcak su istersin uçakta. Zaten anne sütünü de çok sıcak suda ısıtmayı önermiyorlar. İlla kaynar su olmasına gerek yok. 60 derece gibi öneriyorlardı yanlış hatırlamıyorsam.