[silindi] oyun grubundan gittık oda ıyı bır tecrübe olmadı bızım Icın şöyle ki
Ilk 45 dk sı hareketlı aktıvıteler oda sağa sola koşmak trambolın kaydarak denge yürüyüş parkuru falan muzık eslıgınde ama çocuklar hep kendi kafalarına göre falan yine de en ıyı buydu
Sonra ki 45 dakika ıse masa aktıvıtelerı e ondada boyama hamur oda şöyle çocuk bırsey yapıyor adapte oluyor hop sıra bunda hop sıra bunda sırf aktıvıte zamanlarını yaptık doldurduk tamamladık demek için
O nedenle hıc memnun kalmadım bır buçuk saatı 300 lıra ustelık ucuzda sayılmaz