[silindi]
Maşallah 🧿
Benim oğlum 22 aylıktı ikili cümle kurmaya başladığında ama ben o kadar fazla konuştum ki her gördüğü şeyi anlatıyordum bilmiyorum bunun etkisi var mı.
Bir de naçizane fikrim tabii, etkinlikler 3 yaş ve sonrası daha anlamlı oluyor çocukların gelişim sıralamasında. Motor becerisi için muhakkak denemişsinizdir ama etkinlik olarak oyun hamuru,sulu boya,parmak boya daha eğlenceli olabilir. İlerleyen dönemlerde sıkılmaması için. Kreş düşünüyor musunuz? nasılsa okul dönemi bolca yapacakları İçin ben daha çok okuma ve okuduktan sonra soru sorma taraftarıyım bu dönemde.
Mesela 3,5 yaşında oğlum artık etkinlikleri daha iyi anlıyor yapabiliyor ama 2 yaşta öyle değildi.
Kinetik kum,oyun hamuru,kuru ve sulu boyalı etkinlikler bu dönem için en güzel ve öğretici şeyler bence. Ve kitap okuma uyumadan önce gündelik yaşadığı şeylere dair masal anlatma gibi. Biz hep böyle ilerledik dil gelişimine de çok katkısı oldu.