Kdjvnm1 Bebeğimin pişiği geçmiyor ? Ne yapmam lazım ? Halbuki doğduğundan beri bepanthol sürerim her altını açmamda neden olmuştur ya geçmiyor bi türlü. Bez olarakta sleepy kullanıoruz
bireylulannesi Kdjvnm1 bizim pişiğimizi geçiren tek şey Arko krem oldu hatta kaç anneye söylediysem duasını almışımdır
Mira-mommy Trosyd dermo diye bir krem var eczanelerde satılıyor şiddetler tavsiye ederim ama günde 3 kez sürüyorsunuz müthiş iyi geliyor bana doktor tavsiye etmişti
Kdjvnm1 Mira-mommy eşime söyledim en küçüğünü aldında deneyim bi bepanthol kullanmama rağmen geçmedi bi türlü ya çok aman aman bi pişiği yok ama sürsem olurmu yinede nasıl uygulucam ince tabakamı
Kdjvnm1 Sontvbukucu ya sleepy natural kullanıyodum sonrasında trendyoldan mega paket aldım o slepy extraydı aceba naturel dahami iyiydi oda olabilir ama her açmamda sürüyorum kremde yani anlamadım öyle aman aman bir pişiği yok
Nidaglryz Benim de hiç bir şekilde geçmedi artık kanama durumuna gelmişti . Travaxol ve medacasolu karıştırıp ince bi tabaka halinde her alt değiştirmede sür demişti . Çok iyi geldi
Sontvbukucu Kdjvnm1 extra en alt segmenti diye biliyorum daha cok büyük cocuklar için. O yuzden olabilir
Sontvbukucu Kdjvnm1 kullandığınız islak mendil de olabilir bu süreçte islak mendil kullanmayın eger olmuyorsa ondan da olabilri
adeniko_26 Kdjvnm1 doğal zeytinyağlı kantaron ile pamukla kompres hareketler yaptım 3 alt açmada geçti 🙏🏻
atesvesu Kdjvnm1 pişik sadece bez den olmaz canım yedıklerınden de oluyormuş hastalanmayan cocuk dıye instagram hesabı var orda okumustum bir bak oraya istersen
Kdjvnm1 atesvesu 3 aylık daha mama kullanıyoruz anne sütüde veriyorum ama öyle sütümde gelmiyor çok az