Bebeğim şu an 6 ay 23 günlük ek gıdaya başladığımız ilk hafta çok güzel ilerlerken birden ek gıdayı reddetmeye başladı ve şu an yoğurt dışında herşeyi reddediyor. Bu durum günlerdir inanılmaz canımı sıkıyor. Sizde varmı böyle bir durum ya da olup atlatanlar neler yaptınız, acil desteğe ihtiyacım var 🥺