Kızlar 1,5 bebeğim grip oldu birkaç gündür hala devam ediyor .doktora da götürdük ama şimdi de balgamlı öksürük başladı geceleri çok uyanıyor öksürmekten. Bildiğiniz bir çözümü var mı varsa hemen yapacağım yarın tekrardan doktora gidicez çözüm bulamazsak