Çocuğum doğduğundan beri uykuları düzene oturmadı ilk bir haftası ndan sonra gazı başladı ve kolik olduğu ortaya çıktı reflüsü vardı şimdi gazını yavaş yavaş kendi çıkarabiliyor kolitliği bayağı bir azaldı ancak hala sabahlara kadar uyumuyor uykusunda çok mızmız sürekli bağırarak uyanıyor hiç normal bir şekilde uyanmıyor daha önce hastaneye de götürdük kan tahlili Bağırsaklarına bakıldı idrar yani tüm muayenelerde yapıldığı bir şey çıkmadı probiyotik ve çoğu gaz damlasında kullandık ancak gazın çıkarsa bile yatmıyor . Hani atak haftasındadır diyorum o sebepten böyledir diyorum ancak hani ilk ataklarından sonra da bir düzelmesi olmadı şimdi üçüncü ay atağı diyeceksiniz ama bu çocuk doğduğundan beri böyle ve artık gerçekten uykusuzluğa dayanamıyorum huyumu böyle onuda bilmiyorım ama büyümesini gelişmesni etkiliyor artık bir baybay damla varmış kullanan var mı acaba