[silindi] yaa ben baya sebzeciyim bayılırım hepsine ama benimde eşim pek yemiyor hatta tavuk ve balık da yemez sadece et, köfte 🤦🏻♀️ yediği sebzeler sayılıdır yani bezelye de onlardan biri ama brüksel lahanasını oğlumla ikimiz yicez😄 bende genelde oğlumla ikimiz için sebze mutlaka yaparım