Eylül ayından beri bizde sürekli hastayız bıktım artık kızımla ben alerjik olduğumuz için burun akıntısı öksürük aşırı geniz doluluğu şeklinde geçiriyoruz kızımda 4 gün ateş oluyor sonra öksürük balgam devam ediyor eşim alerjik bünyeye sahip değil ondada kemik ağrısı boğaz ve baş ağrısı şeklinde oluyor kızım 2.5 yaşında eylül ayına kadar bir iki kere hasta olmuştur bu zamana kadar ama eylül ayından beri ayda on gün hastalık var evde nasıl birşey anlamadım ne bir açıklama yapılıyor ne bir düzgün tedavi uygulanıyor gidip gelip antibiyotik veriyorlar gönderiyorlar