Canım anneler anne olmak çok zormuş oğluma hamile olduğumu öğrendiğim zaman anladım bunu. Geçmek bilmeyen mide bulantıları, kusmalar, kalp çarpıntısı, ödem, yürümekte zorluk, yatakta sağa sola dönmek bile ayrı bir zorluk. Doğsa da rahatlasam derdim oğlum doğdu şok oldum asla böyle beklemiyordum ben ömrümde böyle çocuk görmemiştim 😅😅 benim bildiğim yeni doğan bebekler hep uyurdu. Çocuğum doğduktan sonra solunum sıkıntısı yüzünden yoğun bakımda kaldı 10 gün oradaki hemşireler Allah yardımcınız olsun ben kaç yıllık hemşireyim böyle çocuk görmedim demişlerdi 😂 neyse ben zaten bebeğim yoğun bakıma girdiği için çok üzüldüm stres oldum sonra çocuk çıktı çığlık kıyamet hiç susmadan gece gündüz ağlıyor aman Allah’ım susturmak mümkün değil neler yapmadık ki… öyle böyle 2.5 ayı devirdik 2.5 aydan sonra ağlamalar azaldı ama devam etti. Sabahlara kadar ayağımda salladım o ağladı ben ağladım bazen kaçmak istedim ben ne yaptım böyle dedim bundan sonra hayatım hep böyle mi geçecek ben mahvoldum dedim günleri saatleri dakikaları saydım gün bitince oh şükür bir gün daha bitti dedim. Lohusa depresyonundan çok geç çıktım. Şimdi oğlum 5 aylık oldu oyun halısında heyecanlı heyecanlı oynarken yazıyorum bunları. O zamanlar tuvalete gitmeye fırsat bulamazdım açlıktan ağzım kokardı da bir şeyler yemeye fırsat bulamazdım. Ayaklarım kollarım acılar içindeydi o günler gitsin geri gelmesin gerçekten neler çektiğimi ben biliyorum. Herkes özleyeceksin diyor ama ben hiç özleyeceğimi sanmıyorum ben çocuğumu sevemedim bile ya. Herkes çocuğunun güzel güzel fotoğraflarını çeker ben hep ağlama krizlerinde videosunu çektim güzel tek bir fotoğrafı bile yok… sanırım ben artık o günleri geride bıraktım oğlum artık o kadar ağlamıyor bana gülüyor oyun oynuyor dönmeye bile başladı o yeni bir şey öğrenince ben çok heyecanlanıyorum mutlu oluyorum. Şu an bir sürü anne var benim geçmişte yaşadıklarımı şimdi yaşayan. Lütfen sabırlı olun geçecek geçiyor.. siz de anne olmaktan zevk almaya başlıyorsunuz sabredin tünelin ucu ışık ❤️