Eliiif1 bu size ve bebeğinize bağlı ben 7.5 ylıkken ayırdım çünkü bizim sesimizden rahatsız oluyordu yani eşim horluyordu bazen ondan benim dönmemde(çok dönerek yatıyorum). Ayrıca bende onun nefes alışverişini dinlediğim için uykuya dalmakta zorluk çekiyordum ayırınca hem o rahat etti hem biz ama kendi aktif dönebildiğinden 1 2 ay sonra ayırdım yüzü kapansa rahatsız oluyor kendini kurtarıyor ona güvenerek. Yatağında kalabalık hiçbi şey bulundurmayın yatak koruması bile fazlalık