Papatya14 Kızlar hani bı usume gelirde içimiz titrer kendimizi sallariz ya bebeğim öyle yapiyo neden ki
berna5225 Papatya14 canım benşm bebeğim 3 aylık oldu hala yapıyo mono refleksi adı intetnetten araştır bebeklerim sinir sisteminin iyi çalıştığının göstergesiymiş bende ilk başta panik olmuştum ama normal Bi durum
Oyku16 Papatya14 22 aylık kızım hala yapıyor cisi geldiğinde doktora da videoya alıp göstermiştim bir sknti olmadığını söylemişti
Papatya14 berna5225 ay çok saol içim ferahladi seste cikariyo igigigi diye yüzde degisiyo umarım anlatabildim 🙂
berna5225 Papatya14 ne demk canım dedipim gibi benim bebeğim de aynı şekilde o yüzden uykudan uyanması çok olmuştur ama korkulacak bişey değil dediğim gibi 🤗
123cennet4_ Atak haftasına denk gelmiş de olabilir sıçrama dönemi olduğu için benim kız da yapıyor ilk korkmuştum sonra baktım sadece ataş zamanları yapıyor anladım