Sontvbukucu Mavsnz06 doktorunuz söylemedi mi biraz sariligi var ama endişe edecek boyutta degil bol bol emzirin ya da mama ile besliyorsaniz sık sık besleyin beslendikce gecer 2 saatte bir uyandırın uyumasına izin vermeyin
Zeyneppppduygu Mavsnz06 12 biraz takip isteyen bir değer korkulcak bir değer değil benm kızımında 13 olmuştu bol bol emzir sonra düşüşe geçti
Miraysena Mavsnz06 biraz yüksek kaç günlük yenidoğan muhtemelen sürekli emzirin uykudan uyandırın memede uyur ayaklarını gıdıklayın göğsüne dokunun çok sıcakta olmasın mayışıp uyumasın aktif emmesini sağlayın bizim de 10 a çıktı yeni doğduğunda 3 günde emzirerek atlattık geçmiş olsun 🙏😊
Linam88 Mavsnz06 dusuk olduğu için aldı doktorumuz çok temkinli önlem amaçlı yoğun bakım ünitesinde bi gece yatırdı
Deletedmom_875 Bizim de 10a kadar çıkmıştı. Çok yüksek değil fakat kesinlikle 2 saatten fazla ac bırakmayın. Bir de doktor bize koyu renk kiyafet giydirme demişti açık renk giydir genelde demişti bilmiyorum ne derece faydası olur.