Oğlum 16 aylık oldu. Hala işaret parmağını kullanarak bir şey istemiyor. Nasıl ogreticem bilemiyorum. Her şeyi işaret ediyorum kitap bakıyoruz birlikte hayvanları işaret ediyorum bak diyorum bakıyor ama kendi işaret etmiyor. Birsey isterken elini uzatıyor ama parmak uzatmiyor. Nasıl öğretebilirim acaba? 😔🙏🏻