Haticeyns merhaba benim de ikizlerim yazın öyle olmuştu her tarafı benek benek yaralar olmuştu su topluyordu ve sadece el, kol,bacak ve popolarinda olmuştu doktora gittik el ayak hastalığı dediler doktorumuz Türkiye’de uzun yıllardır görünmediğini dış ülkelerden gelen kişiler tarafından Türkiye ye taşındığını söyledi 0-3 yaş çocuklara bulaşıcı bir hastalık olduğunu söyledi dikkat edin 15 gün sürüyor iyileşmeleri başka küçük çocuklar ile temas ettirmeyin doktorumuz bize kaşıntı önleyici losyon iltihap giderici 2 krem vermişti önce losyonu sürüp yarım saat sonra iki kremi karıştırıp sürüyordum banyoda çok fazla ovalamayın su dolu kabarcıklar patlayıp vücudunun diğer bölgelerine yayılmasın. Geçmiş olsun iyi günler