Zehra2205 Merhaba anneler düşmeyen ateşle gittiğimizde boğaz enfeksiyonu dedi doktor ve bunu verdi. Kullandıktan sonra kafasında nokta nokta kızarıklıklar oldu birde sarı su gibi mukuslu kaka yapıyor. Normal mi? Başına gelen oldu mu?
elifhaziran Zehra2205 aynısını yaşıyoruz şuan bende cildiye için post açmıştım uyuz sandım bitmişti tekrarlıyo sandım ama ilaçtan mı acaba
Selin1234 Zehra2205 canım bu ilaci domuz gribi için kullandık biz çocukların sınıfında çıktığı için doktor önlem amaçlı vermişti bunların hiçbiri olmamıştı
minnossum Zehra2205 bizde ilaç bittikten 1 hafta sonra bacağında yoğunlukla kırmızı kabartılar olmuştu acile gittik iki iğne yaptılar geçti
agulugunler Zehra2205 bizde dün bıraktık benim bebeğimin yüzünde de kızarıklık oluştu ama genel olarak alerjik bir bebek 5 aylık
Zehra2205 elifhaziran geçmiş olsun sizde mi ilacı kullanıyorsunuz? Sadece kafa kısmında isilik gibi nokta nokta i kızarklıklar var ben ilaca yordum ama
elifhaziran Zehra2205 evet bende 5 gün kullandım dün bıraktık 2 gündür alnında kafasında isilik gibi kakasıda aynı şekilde
Zehra2205 Selin1234 bizde grip dendi boğazda kızarıklık ve sürekli tekrar eden ateş vardı bebeğim 7 aylık doktorda bunu verdi
Roseses Bende kızıma kullandım bunu influenza testi yapıldı bunun sonucunda verdi herhangi bi test yapılmadan neden direkt bunu verdi ki acaba, herhangi bi yan etki olmadı influenza ağır geçti kızımın
Zehra2205 Roseses bize test yapılmadı boğazda kızarıklık ve sürekli tekrar eden ateş vardı doktor bunu verdi
elifhaziran Zehra2205 ben götürdüm şuan vucudundakiler için uyuz dedi kafasında ve alnındakiler için geçirdiği hastalığa bağlı ateş döküntü yapmış olabilir ilaç alerjisi değil dedi
minnossum Zehra2205 başka belirti olmadı. ilacı zaten bitmişti .1 hafta sonra kızarıklık oldu .durumu anlatınca ilaçtan olmuştur dediler .iki tane iğne yaptılar biri prednol diğerini hatırlamıyorum ertesi gün içinde azalıp bitti