Merhaba arkadaşlar 11 aylık oğlum var doğduğundan beri sallanarak uyuyor … Ayakta değil ama beşiginde sallanıyordu önceleri büyüyünce onu kaldırdık hamağı var başka salıncak var oturup yatabildugi . Abisinden kaldığı için her türlü sallanan şeyi var anlayacağınız . Ama ben artık cok yoruldum uyumak istiyor sallanıp duruyor bir türlü dalmiyor ben artık sallamak istemiyorum . Bunu bırakan annelerimiz varsa yardım edebilir mi bana nasıl biraktiricwm ben bu işi . Kollarımi hissetmiyorum artık 🤦