Merhaba arkadaşlar, 28 günlük bebeğim var 2 hafta çok güzel emzirdim hatta sütüm kalıyordu sağıp biberonla veriyordum, sonra nedense mastit oldum ve bi göğüsümden artık neredeyse hiç süt gelmiyor. O dönem mamaya da başladık. Emzirince doymuyor uyumuyor artık. 90cc süt sağıyorum yetmiyor. 90cc mama yiyiyor o zaman uyuyor ağlamıyor. Sütümde artmıyor her şeyi deniyoruz, bi ara yağsız olmaya başladı o düzeldi ama artmıyor ve emince hep huysuz aranıyor ağlıyor uyumuyor. Ne yapacağımı şaşırdım, sıkca sağıyordum artsın diye işe yaramadı göğüslerim yara oldu sağmaktan ve bu yüzden silikon uç kullanmayada başlamak zorunda kaldım. Sizce sütüm artar mı? Başına aynısı gelen var mı? Ne yapmam gerekiyor bilemiyorum artık. Sık sık sağmasam emmediği süreçte yine mastit olur muyum?