Geçen kek yaptım kızıma 7 aylık parka gidelim orda yediririm diye. Evde koyacak kap bulamadım kahvaltılık kaplarına koydum gittim cam olduğu için epey ağır oldu. Siz hangi markaları kullanıyorsunuz skiphoop çok güzel ama çok pahalı. Termos olanlardan mı almak mantıklı yoksa böyle saklama kabı gibi olanlardan mı