Nilayy03 Selam arkadaşlar bebeğim bugün tam 1 haftalık oldu sezeryan oldum sütüm pek gelmedi sizlerin nasıl acaba arttırmak için extra bişeyler yiyip içiyormusunuz birde bebek bir emmede kaç ml süt içmeli
Asyaveannesi04 Nilayy03 ılık duş almaya çalışın gögüslerinize masaj yapın bol su, yeşillik, tahin helvası, bulgur pilavı, bestlak damla ve fırsat buldukça uyku bunlar çok iyi süt yapıyor bebeğiniz şuan küçük 2 saatte bir emzirin sarılık olmasın