Melis2015 Kızlar 7bucuk aylık anneyim ama adet olamıyorum herhangi bir sıkıntimda yok emzirdigimden kaynaklı olmadığı söyleniyor ama bende adet olamadikca kilo alıyorum bitkisel bildiğiniz şeyler var mı
ikiprensesannesi_06 Melis2015 Yeşil çay icebilirsin canım soğani kaynatıp icebilirsin bol bol maydonoz tüket söktürür adetini olursun
Selin1234 Melis2015 ben 8 aylık ken ilk adetimi oldum belki sizde olursunuz soğanı kabuğu ile birlikte suyun içine koyup kaynatın sarı suyu çıkınca ilidiktan sonra içi o adet yapmaya yardımcı oluyor
Melis2015 Uffsananebeslk sütümde sıkıntı yok ama inanılmaz şişkinlik yaptı adet olamadikça sinir stres oluyorum
Melis2015 ikiprensesannesi_06 emzirmeye zararı olmaz demi sütten bebeğe geçse sonuçta soğan yiyoruz bişey olmuyor suyundanda olmaz sanırım
Uffsananebeslk Melis2015 Sütün varsa hic dert etme. 😊 regl zamanı biraz azalabiliyor sütün. Tek sıkıntı bu olabilir. Bende vücudumun bir düzeni olmasını cok seviyorum. Herseyi zamanı zamanına isterim. Aksayınca rahatsız oluyorum. Sizi cok iyi anlıyorum
Melis2015 Uffsananebeslk aaa sütte azalma mi oluyor adet olunca. Suanlik sütüm yeterli bebeğimde 5aylikken tadimlara başladığı için şuan ek gıdasini güzel yiyor sütümde şükürler olsun yetiyor ama işte şişkinlik insanı mahvediyor
ikiprensesannesi_06 Melis2015 Evet biraz miğde bulandirici bende içerken ogure ogure içtimistim maydonoz ye ozaman cnm sapını kaynatabilirsin