Sekeranne4 Kızlar 5 katlı ev en altta brn oturuyorum 5metre falan altımda yol var halı veya örtü cırpabilirmiyim böyle bi hakkım varmı bi kac kere cırptım kımse yoldan geçmiyoken falan ama altımda ev yok yinede sorun olur mu
Deletedmom_39 Sekeranne4 niye sorun olsun canım benim üstündeki maşallah su döküyor, örtü çırpıyor, kuşlara mama atıyor 🤦🏻♀️ İnce düşünmen yeter
Sekeranne4 Deletedmom_39 onun yaptıgı kötüymüş altında insan varken yapıyorsa sikayet edin ben ev yok altımda yınede teredüütlüyüm