Hanımlar merhaba. Oğlum 5.aya girdiğinden beri gece uykuları pert gündüz aynı sekilde devam ediyor sorun yok gündüz rahatız ama geceleri delirtcek beni saat başı emmek için kalkıyor gözü kapalı ağlıyor emip yatıo bazen aynı saatte 3 kere kalktığı oluyor ki tok olduğuna da eminim bu olay düzeliyor mu kendiliğinden bir akıl verin bana uykusuzluktan ölcem artık..