Selinsn anne sütüyle beslenen bebekte 10 güne kadar kaka yapmaması normal. Ablamın oğlu da hep kabızlık yaşadı, 10. gün hala yapmadığında yarım fitil atıyordu. Fitil o seferlik yaptırıyor ama sürekli tekrar etme ihtimali var kabızlığın, popoyu sık sık uyarmak da iyi değil. Allah kolaylık versin