Sunayaz Merhaba anneler. Bana acil anne sütü lazım kızım 6 aylık ve 2,5 aylıkken dil altı tümörü vardı ameliyat oldu patolojiden kötü huylu olduğunu öğrendik. Her ay kontrollere giderken bu hafta beynimizden vurulduk. Tümör dilde nüks etmiş ve ekstra akciğerede sıçramış. Kemoterapi alması lazım ve anne sütü de içmesi lazım. Ve benimde sütüm ilk ameliyat olduğu günden bu yana kesildi. Az az geliyor İzmir de oturan ve özellikle kız çocuğu olanlardan anne sütü varsa allah rızası için istiyorum. Ücretli verenlerede talibim tek isteğim kız çocuğu olanlardan istiyorum.
Masalserin2019 Sunayaz cok ama cok gecmiş olsun acil şifaları olsun ben balıkesirdeyim kızım 7 aylık sadece anne sütü alıyor sağıp gönderebilirmiyim ki
Bebegim_ben Sunayaz çok çok üzüldüm ağladım okurken cok gecmis olsun erzurumdaym yakın olsam kargo bisi yapmak isterdim postun ustte kallsin dualarım seninle
Bebegim_ben Sunayaz çok çok üzüldüm ağladım okurken cok gecmis olsun erzurumdaym yakın olsam kargo bisi yapmak isterdim postun ustte kallsin dualarım seninle
Busra17_18 Sunayaz Allah acil şifalar versin canım keşke sütüm olsada gönderebilsem. postun yukarda kalsın 🤲
SelinGoktug Istanbulda oturuyrm gelip gidebilirseniz en azindan haftada 1 kez ücretsiz olarak verebilirim.
Sunayaz SelinGoktug allah razı olsun keşke gelebilsem. Tedavi zamanı çok dikkat etmem gerekiyor mikrop vs kapmaması lazım.
SelinGoktug Sunayaz keske yardim edebilsem keske 😭😭 Ama lazim olursa bir msjiniza bakar allah yardimciniz olsun
Yigittugce Sunayaz allah yar ve yardimciniz olsun sifa versin insallah istanbulda oturuyorum herhangi bir durum olursa buraya gelirseniz vs ben seve seve veririm aklinizda bulunsun
Yigittugce Sunayaz allah yar ve yardimciniz olsun sifa versin insallah istanbulda oturuyorum herhangi bir durum olursa buraya gelirseniz vs ben seve seve veririm aklinizda bulunsun