Benimde bebeğim 54.günlük ,40geçtikten sonra çıkarmak istedim ve malesef antibiyotik kullanmak zorunda kaldık çok hastalandı öksürük,sekrasyon derken mahvoldum sonrasında ise atak haftasına girdi yaklaşık 2haftadır kendimize gelemedik aldığı kiloları da geri verdi malesef , yenidoğan iken gelenlere sadece uzaktan baktırıyordum evimin işinde yaşayanlar dışında kimseye dokundurmadım ,bebek görmeye gelenler sadece odasına gelip uzaktan baktıktan sonra geri gidiyorlardı max 1dk görüyorlardı