Sunayaz
Merhaba anneler. Bana acil anne sütü lazım kızım 6 aylık ve 2,5 aylıkken dil altı tümörü vardı ameliyat oldu patolojiden kötü huylu olduğunu öğrendik. Her ay kontrollere giderken bu hafta beynimizden vurulduk. Tümör dilde nüks etmiş ve ekstra akciğerede sıçramış. Kemoterapi alması lazım ve anne sütü de içmesi lazım. Ve benimde sütüm ilk ameliyat olduğu günden bu yana kesildi. Az az geliyor İzmir de oturan ve özellikle kız çocuğu olanlardan anne sütü varsa allah rızası için istiyorum. Ücretli verenlerede talibim tek isteğim kız çocuğu olanlardan istiyorum.