Merhaba kızlae. Şuan bebek arabamız. E bebekten Baby plus Canyon Travel Sistem en bilindik model bebeğim 6 aylık şuana kadar hep puset kullandık. Artık puset yerine kabin kısmı kullanacaz ama bebek arabası oldukca ağır geliyor artık bana tekerlekleri fakan büyük ve ağır. O yüzden baston bebek arabası araştırıyorum, sizce kullanışlı mı, kīş ayı için ideal mi ve önerebileceğiniz baston bebek arabası var mı ? Bilgi verebilir misiniz ?