hemsire09 ilk oğlum doğunca bebek odası takımı aldık büyüyen beşiklerden ama hiç kullanışlı değil. O yüzden 2. Oğlum doğunca ikisine de montessori aldım. Aşırı memnunum. Hem büyük hem sağlam. Hem yere 1 karış mesafede olduğu için düşse bişey olma riski yok. Ben montessori öneririm o yüzden