Kızlar bezi gece boyu değiştiremedim, akşam 9 gibi taktım sabah 7 de açtım işte. Okadar keskin kötü kokuyordu ki. Şimdi o bezide değiştirdim öyle bir koku yok. Enfeksiyon mu acaba yoksa uzun süre kaldığı için mi öyle koktu. Enfeksiyon başka belirtileri nedir acaba ? Başına gelen varmı doktora gitsemmi bilemedim