Kızlar 19 aylık olmak üzere kızım ve gerçekten artık fenalık geldi. Sürekli birşeyleri fırlatıyor. Yapma diyoruz inadına yapıyor. Konuşuyorz anlatıyoruz inadına yapıyor. Gerçe bu ara herşeyi inadına yapıyor. Sırf biz yapma diyelim diye parmağını boğazına sokuyor ve öğürüyor 😀😀😀. Hadi diğerleri 2 yaş sendrommu diyelim ama bu fırlatma olayı yaklaşık 7-8 aylıktan beri devam ediyor. Bunu nasıl bıraktıracağız bilmiyorum bilgisi olan var mı ?