Bebeğim 20 aylık 3 gündür ateş kusma hırıltı öksürük çok kötüyüz üstüne azı dişleri çıkıyor ama ne ateş düşürücü ne de antibiyotik alıyor hastane de bile içiremediler başka şey ile dikkatini çekip vermeye çalışıyoruz yok burnunu sıkıyoruz yok suya karıştırıyoruz içmiyor hemşireler doktorlar Ellerini ayaklarını tutup şırınga ile verdiler onu da nasıl yapıyorsa geri attı doktorlar bile diyor biz böyle çocuk görmedik ateşler içinde yanıyor çok kötü ama birşey yapamıyorum ıslak bez sirkeli su ile duş aldırdım düşürmeye çalışıyorum ona da izin vermiyor ilaçları nasıl içirebilirim lütfen böyle durum da olan varsa bana fikir verebilir mi😒