Deletedmom_33 Shewolff yani içerikleri karşılaştırıp bakabilirsiniz. Kaşık mama da hero baby meyveli var
Shewolff Balkizlarim ya onu benim bebeğim sevmedi içmiyor ağzını kapatıp sağa sola çeviriyor napcam bilmiyorum 😭
Shewolff 1625goktug onu benim bebeğim sevmedi içmiyor ağzını kapatıp sağa sola çeviriyor napcam bilmiyorum 😭
Shewolff sessizkuzucuk onu benim bebeğim sevmedi içmiyor ağzını kapatıp sağa sola çeviriyor napcam bilmiyorum 😭
Balkizlarim Shewolff zaten şekerli iyi değil ki biz sma optipro kullanmıştık çok memnundum sizde araştırma içerisine girin bebeğiniz hangisinin severse onu kullanın 🌸
Deletedmom_33 Shewolff ama optipro kullandım şimdi Bebelac kullanıyorum ama şeker oranları sanırım hemen hemen aynı. Dediğim gibi en fazla içerik karşılaştırarak bulursunuz numara ve markaya göre hep değişken
Shewolff Balkizlarim onu da sevmedi bebeğim 😭 hii bir şey yiyip içmiyor 9 aylık olmak üzere doktor özel mama verdi onu da içmedi Aptamil de sevmedi
Shewolff Deletedmom_39 bebeğim içmiyor belki biraz şekerli gibi tadı olan varsa içer diye son çare 😔🫂
Irmakmelegim Shewolff en şekerli mama kaşık mamaları aptamildir o yüzden kızım 17 aylik hiç kaşık maması vermedim sağlıklı deil cnku
Annenazz Shewolff ya ben de çok mama değiştirdim hatta başta hipp de sevmedi sonra bir daha denedim. Gerçi beslenme reddi vardı bizde. Yine de en iyi hipp içti.