PnrTurK
Kızlar bebeğime ahşap caploonba marka 1200 TL para verip beşik aldık ancak 1 hafta yattı yatmadı uyumuyor beşikte döne döne yatıyor kendini beşikte sağa sola vurmaktan uyanıyor şuan malesef yer yatağında yatıyor ancak artık yürüyor ve tehlikeli olmaya başladı ayrıca Bi heves aldığım beneto marka bebek arabasından malesef çok fazla dışarıda vakit Geçiriyorz ve 6. Katta oturuyorum ağırlığı dolayısıyla baston bebek arabasına geçtim bebek arabasının kullanıma asla engel olmayacak bir kaç minik deformesi var ancak beşikte nokta hata yok İstanbul içi elden teslim alacak ihtiyaç sahibi biri varsa acil elden çıkarmak istediğim için 2 sine 500 TL istiyorum yerim yok kış geliyor park beşik almam lazım benim de Eyüp Sultan da oturuyorum