Kizlar merhaba oğlum 7.ayinda bir doz bexero oldu bir de 9.ayinda olması gerekiyordu ama sağlık ocağındaki doktor KKK aşısı olduğu için arada 4 hafta olması lazım dedi yapmadı ikinci dozu 10.ayinda yaptırsam olur değil mi yani belli bir zamanı var mı 10.ayinda yaptırsam da olur mu ?