aselgulxx bugün 2. ay aşılarını yaptırdım, aşı olmadığı için 2 ay 15. günde oldu, hemşire verem ve rota aşısı canlı aşı, 2 canlı aşı arasında ya en fazla 24 saat olmalı ya da aralarında 1 ay bırakılmalı dedi, sağlık bakanlığının uygulama önerisi bu şekilde imiş, ama rota aşısını da 3 ay 7 günü geçmeden olmalıymış, doktora da sorup teyit edeceğim, 4 ay 7. günde yaptıracağım sanırım