Kızlar 3 yas oğlum grip oldu balgamli öksürüyor oda tabi ilaçları tedavisi yapılıyor ancak sabahtan beri kızım da aynı şekilde öksürmekten başladı burnu tıkaliydi temizledim baktım balgamli öksürüyor hemen dedim hastaneye götüreyim ona da randevu yok napicam bilemedim en azından aile hekimligine çıkartayım dedim ilaç verirlermi yada ek olarak ne verebilirim yapabilirim okadarda üstlerine titriyorum