Doğduğundan beridir çocuğa banyoya girince birşeyler oluyor. Sudan mi korkuyor desem havuza falan girince birşey yok ama banyoda çığlık çığlığa. Banyo sonrası ortalık savaş alanına dönüyor. Bir tek benim bebeğim mi böyle acaba etrafımda herkesin bebeği banyoyu seviyor 😔