bebekece Hanımlar merhaba dün kızımın 5. Ay kontrolü vardı kızım 5 ay 12 günlük. Bu zamana kadar sütüm kızıma iyi kilo aldırıyordu genelde beklenen ağırlıkta oluyordu bikaç ayda da üstünde de olmuştu. Bu ay şaşırtıcı bir şekilde günlük 15 gr alması gerekirken kızım 7 gr almış sadece. Doktor alarma geçti beni baya gerdi yetmemiş sütün cocuk doymamış vs diye tabi daha kibar yoldan söyleyerek. Hemen solgarın hapıyla anne çay aldırdı bana aldım basladım. Cocugumun sağlığı için herşeyi yaparım o sıkıntı degılde 1 ay böyle oldu diye bukdr evhama gerek varmıydı anlamadım ben cocugum doymasa anlarım zaten cıglık cıglığa olur ayrıca bazı zamanlar hale göğüslerimden süt akar. Anlamadım bunu yaşayan varmı aylık değişim yaşayan?
Minnikkiz bebekece aynısını yaşadım hiçç kilo almamış sadece boyu uzamıştı doktorum bi ilaç verdi motilium diye onu kullandım 1 ay sonra gittiğimde kilosu iyidi bu ay düzenli kullanmadım şimdi evde tartılıyorum sanki yine almamış kilo benim bebeğimde öyle ağlayan falan değil yani emiyo isteyince anlaamdım
Minikoglusumatlas bebekece canım bebeğim 5 aylık kontrolde 9 kilo idi 200 gram falan almıştı en fazla hastalandık hastanede yattık bizim doktorumuz kilosu gayet iyi sıvıya ihtiyacı yok kilolu bile dedi serum bile takmadılar güzel emdiği için ek gıdaya başlayalım dedik başlamayın dedi ama ben tattırıyorum artık sebze haşlayıp
zeyzehk bebekece benm bebeğimde 5.5 aylık ve emdiği halde huzursuz baya Tadımlara başladım bi haftadır asırı hoşuna gidiyor zaten ara ara ne yesek ona da veriyordum iki üç kaşık sanırım ek gıdayı artık biliyor ve istiyor bunu anladık hangi püreden yapsam yemek istiyor arkasına emiyor acaba sizde ek gıdaya başlasanız mı pek bişey kalmamış sonuçta 6. Ayına bende tam olarak ne yapacağımı bilmiyorum ama yemek istiyor alışmış kaşıkla ağzına bişeyler vermeme verdiğim zaman aşırı mutlu oluyor
bebekece Minnikkiz yani işte ağlamıyoda aç bebek ağlar yani benim kız ortalığı yıkıyo acıkınca maşallah çekiyo yutuyoda ama bu ay yaramamış sütüm. Doktor daha sık emzir bu ay gözlemleyelim dedi ben de daha sıkı nasıl olcak zaten hersaat bası emmek istiyo ben hiç öyle zamana göre vermem nzmn isterse veririm dedim doymadığı için her saat emmek istiypduk diyo ama yok memede oyun oynuyo boş boş takılıyp onun için istiyo görüyorum yaşıyorum yani ama anlatamadım doktora emzik almıyo cunku hep istiyo bu sebeple ama doktora göre doymuyo
Minnikkiz bebekece yani benim doktorum öyle yaklaşmadı Allahtan yoksa zaten üzgündüm daha çok üzülürdüm, bizimkinin sadece boyu uzamıştı 50 gr bile almamıştı, bana 2 hafta takip et kilosunu haber ver dedi bide idrar tahlili almıştı ama idrarda bişey çıkmadı
bebekece Prensesim-0109 4.ay kontrolünde 6805 gr 65,5 boydu tam bir ay sonra 5. Ayda 7040 gr 66,5 oldu 235 gr almış bir ayda🤷🏻♀️
bebekece gltkntugce solgar brewer’s yeast with vitamin b12 diye bir takviyeye başladım bide anne çayı farketmez markası humana veya hipp dedi. Günde 6 tane içicekmişim yorumlar iyi bakalım bende nasıl bir etki yapacak
PreeklampsiveHellp ay izlem yok diye biliyorum ama götürmekle iyi yapmışsınız. Dediğiniz gibi bebeği en iyi annesi anlar. Aç kalmamıştır ama kilo alımını artırmak istiyorsanız siz kendi beslenmenize dikkat etmelisiniz. Protein ağırlıklı beslenin, şekeri abur cuburu kesin. 1 haftada bile farkı göreceksiniz. Ayrıntılı olarak hastalanmayançocuk İnstagram adresini takip edin. Solgarın hapınu kullanabilirsiniz kullanmadım ama çevremde memnun olan çok var. 🌸
bebekece PreeklampsiveHellp çok teşekkür ederim bilgi için. Her ay götürüyorum zaten bu ay menenjit 2. Doz vardı onlarıda oldu. Evet bencede aç degıl ama bu ay sanırım kalitesiz süt üretmişim yağlı değildi kilo yapmamış. Olabildiğince dikkat ediyorum ama işte eskiden nasılsam öyleydim demekki artık yetmiyo cocuk büyüdükce daha dikjatli olmak lazım😊 hap inşallah bendede iyi etki yapar🤲🏼
bebekece Minikoglusumatlas bizimki hastalık falan geçirmedi şükür ama 33 günde sadece 235 gr almış bnde sasrdım oysaki baya agırlastı gibi geliyodu. Bizim doktor tadımlara baslattı dedim kilodan dolayımı yok bu ayda hertürlü baslıyoruz ek gıda olarak düşünme hazırlık bu dedi asıl bidaki ay başlancakmış. Bakalım inşallah kilo alımı düzelir bu ay🤷🏻♀️
bebekece Minnikkiz valla bizimki baya alarm verdi çok pimpirikli anlamadın tutturdu bu ay sütün yetmemişte yetmemiş yani bebek bu hareketlendide baya aslında alamaması normal gibi ama çözemedim
bebekece Minnikkiz bende kendimi öyle avutuyorum napim😂sağlıklı olsunda yavrularımız kilo alınır elbet teşekkür ederim♥️
bebekece zeyzehk zaten doktorumuz bu ay tadımlada baslamamı söyledi 6. Ayda tam olarak geçicez dedi bugün başlicam bizimkide cok meraklı kaşıklara el uzatır vermeyince aglar sofraya cok meraklı. İnşallah bu ek gıdadan sonra doktorun istediği gibi olur benden daha cok telaşlandı cunku😂
zeyzehk bebekece hahah aynı benim kızımda öyle sofra görünce yemek görünce seviniyor ona takılı kalıp bakıyor geçen eline ekmek verdim yaladı baya elinden alınca ağlama krizine girdi veya bi Kaşık yemek verince devamını getirmeyince nasıl ağlıyor 😅
bebekece zeyzehk ahahahahha kızımı gördüm resmen. Demekki bu aylar aynı şeyler yaşanıyor hep bide hep sağlıksız şeylere özeniyor yaa bugün ilk tadımını yaptırdım havuçla yüzünü ekşite ekşiye yedi sonrasında ben bi ara tatlı krizine girdiğim için ekmek arasına nutella sürdüm onu yiyodum çıldır yemek için nerdendr anlıyor krize girdi ağlmaktan azcık ekmeğin kıçını yalattım bende bi görüntğsğ vardı krize girersin gözlerden yaş akmış elinde bir kuru ekmek aglayarak yalıyo😂
zeyzehk bebekece 😅😅😅 oyyyy kıyamam ya bende havuç püresi evde yaptım verdim de asla sevmedi muzu sevdi hemen elmayı birazcık