Elifsk 3 ay 22 günlüğüz yaklaşık 10 gündür gece saat başı uyanıyor gündüz zaten hiç dalmıyor kucağımda uyumak istiyor beşiğine koyunca uyanıyor ağlamaya başlıyor artık çok yoruldum emzik de almıyor siz bu dönemi nasıl atlattınız ne kadar sürdü nasıl geçti?
Gizem91 Elifsk o dönemde hepimizin öyleydi şuan atak döneminde olabilir size ihtiyacı hala çok var biraz daha sabır daha rahat edeceksiniz özellikle 6.ayi devirdiginde 🙏