Kozlar oğlum 9 aylık beş gündür kaka yapmıyordu dün yaotı bes bez falan ama kabız gibi değil bu gece ve sabahta yaparken bayağı ağladı huzursuzlandı yaptıkça rahatladı kakaya bakıyorum yumuşak mukuslu kıvamlı taş gıbı falan olsa anlarım ama bu durumda neden ağlar acaba hep sıvı yapıyordu bu kaka biraz daha kıvamlı ondan mı ağladı acaba